Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leslitas B-day!

Publicerad 2012-09-05 06:00:00 i Modell & Statistjobb,

Hej på er! I dag fyller jag år =) Hade tänkt ha en middag i kväll, vi verkar inte bli så många för jag var lite sen med de offentliga inbjudningarna för att många hade redan sagt att de kunde komma för längesedan men sen så dyker det upp saker som gör det svårt att hålla löftet kanske? Snyft. Men blir nog en fin dag ändå. 24 är inte något särskillt, nästa år blir det stort födelsedagsparty.  Slutar 12 i dag och sen blir det poledance träning. Jag har en ny video på "My skincare routine" & "how to make your lashes grow" ska se om jag hinner ladda upp det ikväll.
 
 
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2012-09-05 06:22:11

Grattis! <:)

Svar: Tackar :D
leslita.blogg.se

Postat av: Linn

Publicerad 2012-09-05 09:59:09

Ett stort grattis! :D
Det känns alltid lite vemodigt när folk som skulle komma inte kan komma, men ni får säkert en supertrevlig kväll ändå! :D
Vi är lika gamla också! haha!

Svar: Tackar :D Jo jag blev lite besviken men sen ville jag tänka positivt och vara tacksam över de personerna som faktiskt var där :-) Så du är också 88 :) nice
leslita.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2012-09-05 23:13:38

Åååh Grattis fina du! :D

Svar: Tack så mycket sötis
leslita.blogg.se

Postat av: Emelie B

Publicerad 2012-09-06 23:04:35

Grattis iefterskott!!! Och vilken vacker bild!

Svar: Dubbelt Tack =) Glad jag blir :)
leslita.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild