Kropp och själ

leslita.blogg.se

Poledance short combo [video]

Publicerad 2012-10-06 16:00:00 i Poledance,

Vi har bestämt oss för att börja dansa mera och göra kombinationer av olika trick. Så på förra träniningen slängde vi ihop denna korta koreografi. Min kompis sitter och säger vad jag ska göra utifrån sin anteckningar. Det var första gången jag gjorde hela från början till slut. Den behöver övas in mycket bättre men det var för skojs skull. Och skoj hade vi!

Se gärna videon i fullskärm och HD kvalitet. (lite bättre i alla fall)


Puss på er!
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-10-06 16:59:30

Wow vad grymt! Ser väldigt graciöst ut!! Kram

Svar: Tack så mycket =) Man försöker ju i alla fall. Är lite nybörjare på det här med koreografier inom poledance. Så var och när ska vi ses imorgon? Smsa gärna mig.
Leslita

Postat av: Malin

Publicerad 2012-10-07 11:13:15

Jättefint! :D Du kan ju visst! :) Kram

Svar: Ja det ser ju rätt ok ut fast än mycket behöver förbättras. Det är mest att det känns klumpigt och hackigt. haha
Leslita

Postat av: Malin

Publicerad 2012-10-07 15:48:15

Tycker inte de ser klumpigt ut. Och de är hackigt när man hålle rpå att lära in en koreo. :) De kommer! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild