Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nail Art design. Pink glitter

Publicerad 2012-10-12 13:17:00 i Nail Art Design,

Hej på er detta är min senaste nail art design. Jag målade en ljus beige/rosa som bas. Sen målade jag en liten triangel i vitt och en glitter linje. Triangeln syns mer i verkligheten. Svårt att fota vitt. I bilden längst ner utan glittret så syns det bättre.
 
Jag har också filat en helt ny form. Rundade och mycket kortare naglar. Vad tycker ni om form/design /färg?
 
 
I dag är det fredag, helg :) Jag har vairt ledig i dag men sätta mig och skriva lite på mina uppgifter från seminariet. Väligt intressant faktiskt om klimat förändringar och hur det kommer att ändra hela naturens biodiversitet och flytta på habitaten. Hur naturreservaten behöver förbättras nu för att undvika att det blir kaos sen. Vilket är ganska oundvikligt. Men det går att jobba med naturvård för att förenkla mycket. 
 
♥Kika in på kategorin "Nail Art design" om du vill se fler snygga målade naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild