Kropp och själ

leslita.blogg.se

Poledance nivå 4 gick bra

Publicerad 2012-11-05 21:19:00 i Poledance,

I dag var det som nämnt i tidigare inlägg kursstart för poledance klasserna. Det gick ganska bra. Uppvärmningen var ganska enkel med tanke på att det är Daniella som är instruktör. Hon brukar köra stenhårt, men jag tror att det bara var första gången för att se hur nivån ligger i gruppen och börja försiktigt. Det var inget nytt för mig men mycket bra träning på saker jag behövde reperera t.ex. Aysha, cupid och shoulder mount. Jag mådde illa en stund efter typ 50min, men sen gick jag in med positiva tankar och så försvann illamåendet. Man ska inte alltid lyssna på kroppen och vara feg, måste ju puscha den också ;-) Men det var i alla fall jättekul och det känns bra att gå på instruktörsledda pass igen. Ser fram emot nästa gång. En före bild på min Yogini. Min Yogini som inte fastnade på bild var snyggare enligt min kompis, men det är ju alltid så. Jag är nöjd med min insats på passet i dag =) //Leslita
 

Kommentarer

Postat av: milo

Publicerad 2012-11-06 17:22:43

snyggt :)

Svar: Tack så mycket. Så hur går det med allt för dig?
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild