Kropp och själ

leslita.blogg.se

Min Halloween utklädnad

Publicerad 2012-11-02 22:17:00 i Nail Art Design, smink och hudvård,

Så här såg jag ut på halloween. Jag och min kompis hade Tim burton tema. Jag var Emelie från "the corps bride" och Maria var Sally från "The nightmare before christmas". Jag sminkade mig och henne och fixade naglarna själv. Det var riktigt kul och visst blev det coolt med blå peruk och allt? =D


Vi var i Skyddsrummet vid Munchen bryggeriet på en fest. Så här såg scenen ut. En begravningsplats.
 
Maria till vänster. Den utklädnaden blev också riktigt bra =)
 
"Min förlovningsring" och mina naglar. Det är små spindlar och spindelnät. I temat blått.
 
Vad tycker ni? Lämna gärna en kommentar
 

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2012-11-03 17:39:00

Happy Halloween Lesly Presly! hehe
cool utklädnad! men hur har du gjort dom ögonen egentligen? ;)

Svar: Tack detsamma, happy halloween. Tack, jag blev riktigt nöjd, det är bara smink alltihopa =)
Leslita

Postat av: Anna ;)

Publicerad 2012-11-03 19:46:47

Läskigt värre =) Men väldigt coolt!

Svar: Tack så mycket =) Har du klätt ut dig till något i år?
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild