Kropp och själ

leslita.blogg.se

Räksallad

Publicerad 2012-05-30 22:42:02 i Recept,



Gårdagens lunchlåda. Räksallad som innehöll isbergs och plocksallad, gurka, tomater, citronsaft, vattenmelon och räkor såklart :) Jag vill gå ner 2-3 kg så jag äter extra nyttigt just nu. Bara olika sallader till lunch och middag och så musli med fil till frukost. Ibland lite frukt och nötter som mellanmål. Sallad kan verka som för lite men om man har bulgur eller quinoa och en proteinkälla så tycker jag att det är mättande och enkelt. Dessutom är det väldigt gott och sommrigt med sallad!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-05-31 07:42:45

Men de är den smärtan jag menar. :) Tror ju inte de är bra att dra hämningslöst så de gör riktigt ont. Men jo stretch kan va smärtsamt ändå:P Haha!

Min spagat blir så lätt stel så vill har så många övningar as possible! :)

Ja spela in! :D



Kram

Postat av: Tone

Publicerad 2012-05-31 14:14:54

nam! så godt ut! :F

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild