Kropp och själ

leslita.blogg.se

Fish spa på Yasuragi

Publicerad 2012-05-20 14:35:53 i Spa & Massage,

Fish spa på Yasuragi

Hej på er! Jag har jobbat fredag-lördag på Yasuragi. I går hade jag lite luckor så jag gick till "Fish spa" och ville se hur det gick till eftersom att det är på en annan våning som jag inte besökt förut. Kvinnan som jobbade där var jättetrevlig och lät mig få testa. Det var lite nervöst första minuterna men sen blev det skönt. Känns som kolsyrat bubbelvatten. Kittlas lite gran. Efter en 25min behandling kändes fötterna faktiskt lenare och mjuka.



Har ni testat? Skulle ni våga/vilja testa?

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-05-20 14:52:55

Vad roligt!! Jag och Kevin var ute på en skogspromenix tidigare idag och pratade bland annat om fish spa för föterna. Jag vill absolut testa! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild