Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nail art design

Publicerad 2012-03-18 11:26:25 i Nail Art Design,

Nail art design

Vad tycks om mina nymålade naglar? Målade två lager med rosaskimmrande nagelack över hela naglarna. Sen målade jag två silverglittriga streck med en smal pensel. Slutligen alltid ett genomskinligt överlack! Blev riktigt fint tycker jag. Inte så att det drar åt sig för mycket uppmärksamhet men när man väl märker så ser det genomtänkt ut.

I dah ska jag ta igen ett poledance pass eftersom att jag var sjuk i måndags och missade Serenas coreo. Den går inte ta igen eftersom att den bara går en gång i veckan så jag ska gå på Karolinas nivå 4 pass. Var längesen jag tränade med henne så det ska bli kul :) Tänkte passa på att stretcha mycket innan eller efter. Vad ska ni hitta på denna söndagen?

UPDATE: Nej nu blev jag jätteseg så jag hoppar över träningen i dag. Ska ju trots allt dit imorgon. Och behöver plugga. Sen går bussarna så krångligt på söndagar...

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2012-03-18 13:54:48

sv: Tack så mycket! Om 13 dagar så bär lasset av mot det nya hemmet.



Naglarna blev jättefina!

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-18 14:08:11

Tack! :) Nej försökte med hänga bak men de va lite obehagligt! :O De känns lite som att man inte har någon kontroll alls på de. Men de är väl en vanesak de med. :)

Postat av: beautyobsession

Publicerad 2012-03-18 14:55:56

Sv: ja det verkar vara rätt så populärt det med:-) dock så älskar jag att ha grädde i mina egengjprda ansiktsmasker heh, tycker det funkar så bra med min hud:-)

Postat av: Maria

Publicerad 2012-03-18 16:20:42

Fina naglar :)

Jaaa du får komma på mitt kalas!! Bara en månad kvar ungefär. Får se om det blir med eller utan yoga :)

Kram

Postat av: Beautyobsession-en SKÖNHETSBLOGG

Publicerad 2012-03-18 18:31:08

Sv: ja lite skeptisk bör man juh alltid vara när det kommer ut nya grejer, speciellt med gina eftersom dom bara gör kläder annars!,. Men jag kommer nog pröva på en del endå iallafall nagellacken och läppstiften:.)Ansiktsmask med aprikoskärnor låter intressant!

Postat av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Publicerad 2012-03-25 21:33:48

snygga naglar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild