Kropp och själ

leslita.blogg.se

The best of the best

Publicerad 2012-01-11 10:00:00 i smink och hudvård,

Hej på er! I dag blir det heldag på stan med Maria, vi ska äta och gå på bio. I detta inlägget tänkte jag avslöja de allra bästa produkterna enligt mig.

Mina favorit produkter!
  1. Lush R&b leave in till håret, återfuktar och formar lockarna
  2. Your Minerals foundation ger porslinhy utan att man ser sminkad ut
  3. Dermanords lermask (beställer pulvret och blandar själv)
  4. Dermanords refiningmask applicera punktvis på blemmor, låt verka under natten= borta.
  5. Burts bees läppbalsamer speciellt den med mintsmak
  6. Crearomes oljor

 

rnb leave in hår

Detta är mina absoluta favoriter som jag aldrig kommer byta ut med undantag till mina hemgjorda produkter :) Det jag fortfarande har svårt att hitta (naturligt) är duschtvål och deodorant. Kanske har ni något tips?


Vilka är era allra mest använda produkter?

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-11 22:56:41

Svar: Tack detsamma! :) Tack till dig som gör så bra inlägg :D Vad roligt, jag hoppas du uppskattar det :) Själv tyckte jag att den blev lite väl dryg, men annars funkar det väl prima för mig i alla fall :)



Ja, vad hemskt det är :/

Okej! Då får jag kanske ta och prova det framöver någon gång :)



Läste att du gått spaprogrammet. Jag funderar på att läsa det på Umeåuniversitet, så inte riktigt likadana kurser och så, vad tyckte du om utbildningen? :)

Postat av: Becca

Publicerad 2012-01-12 14:32:07

Lermasken blev jag sugen på att testa! Hur mycket kostar den?

Postat av: Becca

Publicerad 2012-01-12 17:53:32

sv: Jag tränade under tiden jag fastade och det gick jättebra! jag var inte trött under fastetiden utan kände att jag fick ny energi!

Postat av: Storasystern

Publicerad 2012-01-14 21:18:34

Att använda bikarbonat som deo är toppen tycker jag!

Bara att blöta armhålorna med vatten och sedan på med bikarbonat.

En del tycker att kokosolja är bra, men det funkade inte 100 för mig. Men om jag blandar den med bikarbonat går det bra.

Har sett att det finns en sån blandning att köpa - kokosolja+bikarbonat+något mer. Men minns tyvärr inte vart det var.

Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild