Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sushi & wok, Stockholm

Publicerad 2012-01-17 18:00:00 i Recept,

Hemma efter en lång skoldag, suttit och tentapluggat hela dagen med en klasskamrat. Medicinkurs. Snart är jag läkare! haha nej inte riktigt, men det är mycket vi ska kunna. Nu till dagen tips: Sushi & wok, Stockholm

sushi & wok stockholm

sushi & wok stockholm

Jag har hittat mitt favorit Sushi place. Har testat ett 10 tal sen jag flyttade till Stockholm. Men denna restaurang ligger på Drottninggatan 77 och är väldigt fint inrett i trä och vackra detaljer. Och som ni ser på bilderna så kommer sushin serverad på vindruvsblad, snäckskal och på en tallrik som ångar! Riktigt coolt.

Vilket är ditt favo sushiplace? Eller favoritrestaurang över huvud taget?

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2012-01-17 19:18:25

det ser gott ut :)

Postat av: Tess

Publicerad 2012-01-17 20:15:49

Mina favvosushiställen är Akki Sushi (Medis) och Itamae (odenplan)... :) Fina bilder! Kram

Postat av: vaann

Publicerad 2012-01-18 10:40:35

Tack för ditt svar! :)



Jag undrar vad man kan bli inom det programmet utöver journalist?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild