Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bulgursallad med feta & tomat

Publicerad 2012-01-24 17:00:00 i Recept,

Hej på er. I går var jag på kundaliniyoga. Det var tyvär lite för lugnt för mig. Känns inte bra att betala så mycket för att sita still och meditera, jag ville göra fler och svårare rörelser. I går började även den nya terminen för mig. Kursen jag läser nu heter "Cellens värld" och det är mikrobiologi på fördjupad nivå. Väldigt svårt men också kul.


Tips på vad du kan ha i din GI sallad!

Bulgursallad med feta
Bulgur, tomat, soltorkade tomater, svarta oliver, babyspenat, keso, jordnötter och lite citron och kryddor.


♥Se fler recept under kategorin recept & GI

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-25 11:22:15

Jag är inte heller så förtjust i kundalini. Å andra sidan gillar jag den andliga aspekten av anusara, även om den inte är riktigt lika fysiskt krävande om jivamukti eller vinyasa (fast inte så lätt som kundalini heller). Fast det är kanske lite mer jordnära också. Men det är toppen att det finns så många olika stilar så det finns en för alla! Vissa personer uppskattar ju verkligen sin kundaliniyoga, och då kan de göra det så håller jag mig till anusara och du till pole dance (och annan yoga) ;)



Hur var det på It's yoga förresten?



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild