Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nu är det jul igen

Publicerad 2012-12-23 20:57:00 i Nail Art Design,

Hej på er! Det var ett tag sedan, jag har varit jättesjuk har haft halsfluss, i dag är sista dagen med penicilin så att jag kan dricka lite vin imorgon. Jag är i Trollhättan hos familjen, vi har haft det mysigt varit på torp i Udevalla, i Göteborgs central och på julmarknad, vi har varit på julkonsert och sett luciatåget sjunga i kyrkan. I dag bakade jag en cheescake till imorgon. Vi ska tillaga kalkon för första gången också imorgon =) Spännande. Ja det är ungefär det jag har haft för mig, förutom att skriva c-uppsats.
Här kommer en blid på min senaste nail art design. Jag ska måla nytt nu, vet inte hur men juligt ska det såklart vara.
 
 
 Vad tycker ni om naglarna?
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-12-24 10:57:48

Vilka fina naglar! Krya på dig! :)

Svar: Tack och tack =) God jul!
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild