Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nail art design, pink with white dots

Publicerad 2012-08-14 21:50:09 i Nail Art Design,

 
Jag började med att måla hela naglen ljusrosa, sen målade jag det rosa i mitten och sen guldigt längst ut på topparna. Till sist målade jag de vita detaljerna. Två streck, prickar och en swirl på tumnaglarna. Avsluta med topplack.
 
Vad tycker ni?
 
Jag har förresten skapat en youtube kanal som heter LeslitaNaturalBeauty. Där kommer jag att läga ut nail art designs, hårfrisyrer, lite maträtter och do it yourself  (DIY), prata om produkter, hud och hårvård m.m
Tycker ni att det verkar intressant så kan jag ladda upp klipp här också. Fast de är på engelska :)

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-08-15 20:24:55

Shit vilket tålamod du har bruden=)

Svar: Hahah aa det gäller att ha lite tid över och vara ganska uttråkad. =) ska ladda upp bilder på mitt senaste verk. En hel stad på mina naglar :)
leslita.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild