Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nail art design- blue

Publicerad 2012-04-17 12:25:32 i Nail Art Design,

Nail art design

Blått med svarta och vita streck toppat med guldigt glitter. Detta var förra veckan, just nu har jag grön glittriga naglar. Jag fick hem ett paket som jag beställt på tradera. 24 nagellack med två olika alternativ penna och smal pensel. Har inte de bilderna här så jag lägger upp det nästa gång.

I dag ska jag på mitt första luftakrobatik pass. Har anmällt mig till en kortkurs i ring och trapets. Det ska bli så kul!!

Kommentarer

Postat av: Femtondemars - Ung poledance mamma

Publicerad 2012-04-17 19:13:29

Sv: jodå, jag mår bra tack :) Hoppas du med!

Ja men eller hur! Visst är det bra. Hjälper en hel del att bygga upp självförtroende i vissa tricks :)

Postat av: Femtondemars - Ung poledance mamma

Publicerad 2012-04-17 19:14:08

snygga naglar :)

Postat av: Tia

Publicerad 2012-04-18 08:51:56

Fina naglar! :)

Den finns att köpa på ica jätten här i trollhättan, men det är den enda butiken som har den.

Tror man kan beställa hem via nätet med :)

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-18 13:07:51

Snygga naglar! :D Blir ju helt sugen att fixa mina egna med! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-18 21:36:14

Hej, jag har kollat igenom din blogg och den är jättebra. Jag ser även att du har en strålande fin hy, så jag undrar vad du använder för hudprodukter, hudkräm, rengöring, smink, foundation osv?

Jag har ganska mycket finnar, kanske till och med akne, så jag undrar om du kan ge mig tips mot akne/finnar? Tips på huskur, produkter, vad som helst som kan få bort mina finnar. Jag skulle verkligen uppskatta det jättemycket för jag har varit hos läkare men de ger bara ut basiron, som verkligen inte fungerar.



Hoppas att du kan svara.

Ha det så bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild