Kropp och själ

leslita.blogg.se

Hälsa och skönhet Solna

Publicerad 2011-09-08 14:40:32 i Spa & Massage,

Hej på er! Jag har inte berättat så mycket om mitt nya jobb. (som jag kommer börja jobba på när jag tillfrisknat). Det är som massör på Hälsa och skönhet i Solna. Det är en nyöppnad salong. Johan Olsson är ägaren och han ger klassisk massage och jag kommer att ge: Klassisk massage, Kinesisk Akupressur, Aroma massage och Hotstone massage.

Här är våran massagebänk och till höger är väntrummet/ingången.
Hälsa och skönhet Solna

Och Fariba är våran hudterapeut som kommer att hålla till här:

Hälsa och skönhet Solna

Sen har vi Carita som säljer Forever living prdukter och håller i visningar os.v. Huvudprodukterna i salongen är från Forever living och sen gör vi våra egna oljor. Jag använder ju bara olja under mina behandlingar. 


För mer info klicka på SPA-fliken på headern.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-09-08 15:10:15

Vad roligt! Grattis! Jag gillar verkligen Solna! :)

Postat av: Becca

Publicerad 2011-09-08 23:42:13

Åh, inte alls avis... Ser jättefint ut iallafall! Hur är det med foten idag?

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2012-01-12 00:47:34

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2012-01-12 15:36:57

Hej Mikaela, nej jag testade precis och det verkar fungera med bloggloving. Vet inte vad det kan vara för fel. Kanske är ditt medlemskap där som krånglar.



Roligt att du gillar min blogg och hoppas att det fixar sig snart :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild