Kropp och själ

leslita.blogg.se

Aleph

Publicerad 2011-09-10 13:52:53 i Sett,läst,hört,

"One of the world's most beloved authors embarks on a remarkable and transformative journey of self- discovery. Facing a grave crisis of faith, and seeking a path of spiritual renewal and growth. Aleph is an encounter with our fears and our sins; a search for love and forgiveness, and the courage to confront the inevitable challenges of life."

Aleph

 

Paulo Coelho släppte ut sin nya bok den 1 september.
Jag behöver en ny dos av denna fantastiska människa.
Någon mer som vill ha den eller som redan börjat läsa den?

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-09-11 14:25:25

Jag har nån bok av Paulo Coelho, men har inte läst den.... (jag har massor av intressanta böcker som jag vill läsa, men inte har energi till just nu...!).

Här kommer svar på din kommentar:

Ja usch!! Kryckor suger!!

Kokosmjölk och citron får det bli nästa gång!! Det låter supersmaskens!! :D

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-09-11 16:42:14

Nytt svar:

So many books - so little time!! >_<

Och för min del inte orken heller...! :´(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild