Kropp och själ

leslita.blogg.se

Seconhand inhandlat

Publicerad 2011-10-10 14:30:00 i smink och hudvård,

I Trollhättan var jag på Pingskyrkans second hand och köpte lite nytt.

En lila kläning med fina mönster och "puffig" vid bysten. Den högra kläningen är mörkare violett med virkade detaljer och knappar vid bysten. Trekvartsärmar.

En blå kläning med många fina detaljer. Kortärmad. Till höger en bekväm blå tröja med resorband vid midjan och ärmarna som är trekvarts.

Visst blir man glad av nya saker? Ibland får man vara ytlig. I fredags använde jag den första kläningen, jag var jag hos en ny kompis som också bor i Riksten och åt middag. Väldigt trevligt :)

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2011-10-11 13:20:21

Hej, ja jag har anmält mig till akropole och det var verkligen skit kul :)) hur mår du och hur går det med din skada?

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-10-11 13:29:10

Yes, jag är med i Starklassen! Yay! :D

Postat av: Emma

Publicerad 2011-10-12 12:45:42

fina saker :)

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-10-12 14:50:57

Fina allihop!!! Tror du passar väldigt bra i dem - det är liksom din stil på nåt vis!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild