Kropp och själ

leslita.blogg.se

Långa naglar igen

Publicerad 2011-10-07 12:08:00 i Nail Art Design,

Jag har fått långa naglar igen u när jag inte jobbar så behöver jag inte klippa dem. Köpte även lite nya nagelack, eller ja mamma köpte till mig :) Det är ett paket med ett svart, vitt och silverglittrigt nagelack som har riktigt smala pensal så att man ska kunna måla mönster.

Det medföljer även med mallar som man klisterar på naglarna för att göra olika mönster. De fungerade inte så jätte bra, tyckte de gick sönder för fort så de gick inte återanvända på flera naglar. Men det blir snyggt om man bara vill ha på någon enstaka nagel. Jag måste dock öva och det tar tid så sist gång målade jag bara enfärgat :)


Det här paketet som jag köpte finns i flera färger och är säljes på Kicks.

Har ni testat att måla med mallar?

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-07 13:02:26

Snyggt lack! Kanske skulle man måla sina naglar idag...



sv: Mja, tyckte hon var bra när jag var yngre men hennes musik nu tilltalar mig mer! Vi kommer att ha en skitrolig kväll!

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-10-07 16:29:25

Åh, bra med lite tips. De måste jag se! :)



Friends with benefits är en gullig film :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild