Kropp och själ

leslita.blogg.se

Healingsession - fullmåne

Publicerad 2011-10-12 19:30:00 i Andlighet,

 

I dag är det fullmåne och det betyder att det är

"Global healingsession för moder jord". Alla som vill får vara med och göra en distanshealing tillsammans med moderjord nätverket varje fullmåne kl 20- 20:30. Alltså ikväll.

Så här står det på deras FB hemsida *HÄR*
Under healingsessionen hjälper vi Jorden att aktivera och sprida den kvinnliga energin från hennes inre kärna, som det finns ett enormt underskott av idag i både Jordens och människans energisystem.


Vem ska vara med?

Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2011-10-13 00:55:29

Hade inte ni det? Kan ju hända att schemat ändrats lite sen du gick där =) Det är en dag när vi under ca 6 timmar sitter i skolan, helst helt utan kommunikation och bara ger tid åt sig själv, slappar, läser, vilar... Vi hade några meditationepass, lite gigong och tuina oxå =)

Postat av: Julle

Publicerad 2011-10-13 08:35:24

svar:

okej, då hoppas jag att det är samma med min dator! :)

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-10-13 08:35:32

Det var jobbigt, men nyttigt. Man blir ju lätt lat o tränar bara den sidan man kan, men nu hade vi inget val :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-13 14:40:46

Hej!! Jag ska fundera lite på hur jag gör och skriva ett inlägg om det tror jag. Ibland gör jag det bara för att jag är trött och inte orkar tänka :) Men det finns oftast tankar i bakgrunden, det är bara det att jag har lättare för att få dem att blåsa förbi, fastnar inte i dem som jag gjorde mycket förr. Jag gjorde förresten fullmåne-meditation igår. Superskönt! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild