Kropp och själ

leslita.blogg.se

Red Zebra

Publicerad 2011-11-09 21:27:25 i Nail Art Design,


Målade naglarna i går kväll. Först ett underlack med genomskinligt så att det röda inte missfärgar. (viktigt när man målar med rött, gult och svart). Första bilden är min vänstra hand och den andra min högra. 

  1. Måla Blodröda toppar.(eller annan valfri färg). Följ din natuliga vita linje.
  2. Måla tre ränder med svart nagelack med smal pensel.
  3. Måla konturen silverglittrigt.
  4. Måla överlack så håller det bättre och blir en slät yta.

Vad tycker ni?

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-11-09 21:57:08

Såååå himla läckert!!! Vilka naglar du har!!!

Men att massera med dem blir inte så bra...!! :P Men jag som ääääälskar att bli kittlad kan tänka mig att de naglarna är helt perfekta till just det!! Ryser (av välbehag) bara jag tänker på det!! :P :D Kram!!

Postat av: Panki

Publicerad 2011-11-11 07:50:33

Oh, fina naglar- me like!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild