Kropp och själ

leslita.blogg.se

Pole SM, bilder

Publicerad 2011-11-16 14:00:00 i Poledance,

Pole SM 2011

Pole SM 2011

Pole SM 2011

Pole SM 2011

Blev inte bra bilder på Pole SM, man fick inte ha blixt och det var mörkt där inne så jag gav upp på en gång och lade ner kameran. Man vill ju njuta av showen och inte sitta och pilla med en kamera. Pole SM var verkligen jättekul att se och det är så roligt att denna sporten har kommit till den nivån att det accepterades att ha ett pole SM överhuvudtaget. Det tycker jag är bra.


Var ni på tävlingen? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-11-16 21:22:07

Okej :) Jag tycker det är svårt det där med vilka skor man ska ha, haha. Är ju så van att köra i strumplästen men mina knän ogillar det starkt så håller på att pröva lite olika tofflor. Och som du säger kanske gympaskor blir lite för varma?

Postat av: Beautyobsession-en skönhetsblogg

Publicerad 2011-11-16 23:06:31

Sv: heheh nej det gör jag inte. Men jag har läst lite om det så får se om det är något jag hakar på i framtiden;)

kram

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-11-16 23:17:27

hade varit så coolt att kunna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild