Kropp och själ

leslita.blogg.se

Op premiär

Publicerad 2011-11-06 13:42:50 i Poledance,

I dag ska jag "träna" poledance. Det är första gången efter operationen alltså 10 veckor sen. Så jag ska ta det super lungt och försiktigt. Bara för att känna efter och se hur mycket styrka/vighet jag har tappat. 

Angående foten så kändes det bra först i går. De tog bort gipset i måndags och jag har alltså inte kunnat gå normalt och haft lite ont till och från hela veckan. Min balans är också sådär. Snubblar hela tiden, haha Men som sagt i går och i dag känns det bra. Nya stadiga skor också kan ha gjort susen :)


Gamal bild i repris, Min första (extremt kassa) yewell.

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-11-08 06:18:16

Hur gick det? Bilden är fantastisk!!! Håller tummarna att allt känns bra för dig och foten! Kram

Postat av: Nea

Publicerad 2011-11-08 22:46:44

Wow! Grymt imponerande!

Jag läser litteraturvetenskap som huvudämne, men tänkte i vår läsa historia och filosofi som komplement också. Efter det blir det nog magisterår i litteratur. Och ja, testa att göra handkräm! Bra mycket billigare än att köpa färdigt. Plus att man vet vad som är i. Jag tänkte lägga ut recept men försöker bli nöjd först. Sen är jag sugen på att testa att göra en variant av närproducerade råvaror.

Postat av: LinaH

Publicerad 2011-11-09 11:55:56

så sjukt impad :D Skulle också vilja prova eller börja , provade för längesedan men inte blivit något efter de :) Nä men sjukt impad :D

/Lina (fd spa elev ;P)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild