Kropp och själ

leslita.blogg.se

Spa Havsbaden Bilder

Publicerad 2011-05-11 14:06:00 i Spa & Massage,

Hej på er! Jag sitter och pluggar, sista minuten men här kommer lite bilder som jag tog i lördags i Grisslehamn. Ni får ha en bra dag! Lämna gärna en hälsning.

Spa Havsbaden
Utsikten från en av bubblelpolerna. Det är färgeläge för båt till Öckerö

Spa Havsbaden

Spa Havsbaden
Frukt och juice till alla gäster

Spa Havsbaden
Så här ser det ut i en avskild avdelningen med bad och bastu, det finns traditionell bastu och ångbastu.

Ser det fint ut? Skulle ni vilja besöka det? Har du kanske varit där?


♥Relaterade inlägg: Bilder på behandlingsrummenHotell Havsbaden i Grisslehamn,
♥Länk: Havsbaden i Grisslehamn,

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-05-13 15:49:32

Det ser jättefint ut!! Önskar att jag hade råd att åka på spa...!! Nån gång SKA jag ta mig råd till det!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild