Kropp och själ

leslita.blogg.se

Purple nails

Publicerad 2011-06-25 19:07:39 i Nail Art Design,

Hej på er! Tack för att ni fortfarande läser här fastän jag inte hunnit uppdatera så ofta på senaste tiden. Jag är kvar i Trollhättan och huset börjar se ut som ett hem. Vi firade ju midsommar i går. Det var trevligt trots vädret. Jag har börjar gilla sill! Hade ingen aning om det, smakade på sill senast när jag var typ tio år och då var det äckligt. Så vi åt massor och drack goda drinkar och umgicks hela dagen med kompisar. Det finns en stor äng där alla från området samlas, där hade de satt upp en scen. Lite sång underhållning, clowntrolleri til barnen och såklart midsomarstången med det traditionella dansandet.

Glömde kameran så jag använde bara mobilen för att dokumentera lite, hehe men i dag hjälpte min lillebror mig att ta kort på mina midsommarnaglar. Lilaglittrig fransk manikyr. Och ja det är mina äkta :)

lilaglittriga naglar

Vad tycks? Hur var eran midsommar?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-25 20:56:30

Fint! Ser lite annorlunda ut.

Själv firade jag med goda vänner. Åt sill och potatis och grillade. Mums! :-P Så det var en jättetrevlig kväll.

Postat av: Eva

Publicerad 2011-06-25 20:57:31

Det såg så konstigt ut när kommentaren skickades... verkade inte som mitt namn/adressen kom med. Så jag testar igen.

Postat av: Clara

Publicerad 2011-06-25 23:29:19

Hej! Såg att du hade kommenterat för längesen men missade det :) jag vet inte om mina svenska kompisar har tomat i sin äggröra, men det är gott, därför är det inte alls konstigt :) På Pole Art sitter jag med Rebecca och Zenia faktiskt, du då? jag vet, ska bli såååå kul!!!

Postat av: Nima

Publicerad 2011-06-25 23:38:27

Jag har också just lärt mig gilla sill. Eller gilla och gilla, jag tkr det är okej iaf! Sjukt snygga naglar - jag kan aldrig ha långa längre, funkar inte på cheerleadingen :(

Bra att du hade en fin midsommar vännen! =) <3

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-07-11 00:08:39

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild