Kropp och själ

leslita.blogg.se

Självförtroende

Publicerad 2011-02-12 13:46:51 i Citat,



Självförtroende är en bra inställning till livet. Tänk att du är bra men var medveten om din brister för att kunna utvecklas personligt. Om du tror på dig själv att du kommer klara av saker som för tillfället känns svårt så kommer du att göra det. You are perfect just the way you are!

I dag ska jag jobba kväll på Selma spa.
Ni får ha en bra dag


♦Fundera över dina starka sidor och vad som är bäst med just dig själv. Ställ dig framför spegeln och säg det högt till dig själv för att stärka självförtroendet.

Kommentarer

Postat av: Katariina

Publicerad 2011-02-12 15:25:33

Jag älskar let's dance! Kollade en stund men blev så danssugen att jag gick ut. Premiär på en ny salsaklubb i Stockholm. Mycket bra! Ny ska jag iväg på salsakryssning på Viking. Ha en trevlig helg.

Postat av: Kjetil

Publicerad 2011-02-12 19:21:57

Hey Lesly

Takk for din fine artikkel på www.alternativmedisin.org

Hoppas du får en fin helg

Kram Kjetil :-)

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-14 14:04:17

Absolut, tror man inte att det är möjligt försöker man ju inte ens, och hur ska man kunna lyckas då? Thomas Edison hade knappast uppfunnit lampan om han inte hade trott på sig själv!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild