Kropp och själ

leslita.blogg.se

Echinacea

Publicerad 2011-02-26 14:25:46 i Örtapoteket,

Echinacea

Hittade ett spännande naturläkemedel som heter Echinacea från märket Friggs. Det är torkad pressaft från röd solhatt. En blomma som heter Echinacea purpurea. Brustabbletter emot förkylning som smakar gott faktiskt. Vi får se om det hjälper.

Någon som testat Echinacea eller liknande emot förkylning? Hjälpte det?

Viva rich rosa 456
Men nu ska jag i alla fall färga håret. Som är nyklippt och fräscht :)
Viva rich rose 456. Det är Rödbrun som jag brukar ha.
Ni får ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Postat av: Emmelie

Publicerad 2011-02-26 15:17:07

De är jättebra, har använt de i flera år faktiskt

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-02-27 19:44:34

Det är en jättebra medicin. min mamma använder det. men ett tips köp vanliga pills och inte brustabletter! kramkram

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-02-27 19:49:03

SV Eisabeth, Ja vad bra! :) Varför inte brustabletter?? Det tas ju upp snabbare och transporteras dit det behövs. Vanliga piller sprids runt i kroppen i onödan. Jag gillar inte tabletter...

Postat av: Lina

Publicerad 2011-09-15 23:03:24

Hej!

Tänkte bara ge ett varningsord när det gäller rödsolhatt, om man använder preventivmedel så kan det slås ut av solhatten.

Bara en liten heads-up :) Tack för en väldigt bra blogg!

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-09-16 00:37:19

Svar till Lina:



Hej oj!! Det hade jag ingen aning om, tack så mycket för att du berättade det.



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild