Kropp och själ

leslita.blogg.se

Spakväll med Aloevera

Publicerad 2011-08-19 17:28:46 i Spa & Massage,

N är det upp till bevis! Jag har börjat dricka Aloe vera juice. Jag var på Spakväll hemma hos Johan som jag träffade på Pride. Vi åt matpaj och frack lite rosévin och så hade vi ansiktsbehanling med Sonya serien som hör till Aloevera.


Vi fick en drink med aloevera, tranbärsjuice och bubbelvatten :)


Här satt jag och rengjorde ansiktet

Forever living

Jag fick låna hem tandkrämen för att testa i några dagar. Och så vann jag lipsylet på en utlottning.

Har ni testat Aloevera? Vad märkte du för skillnad?

Läs mer om aloervera: Troligen världens nyttigaste grönsak, Flourfri tandkräm,

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-08-19 19:56:51

Åh så mysigt med spakväll! Har inte testat dem produkterna.

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-08-19 20:25:54

Kul!



Vi är nog där några timmar så det gör inget om du kommer lite senare :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-08-19 21:07:21

Hej!! Vad mysigt!! Jag drack Aloe Vera juicen i två månader för magens skull... och den har ju blivit bättre, men jag vet inte om det är därför. Hoppas vi kan ses snart!! Kram kram

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-08-26 17:16:53

Jag älskar tandkrämen, och Aloe Verajuicen är väl rätt bra den också. Men jag gillar INTE att de kallar sina produkter för helt naturliga när de har petroleumprodukter i dem!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild