Kropp och själ

leslita.blogg.se

Så som i Himmelen

Publicerad 2011-08-04 22:35:01 i Sett,läst,hört,

Jag har länge velat se den här filmen. Läste en filmrecension och redan då fick jag ont i hjärtat över hur vackert det var. Och i dag kollade jag bak i min blogg och hittade lite citat ur filmen så då laddade jag ner filmen på en gång. Början är så fin och sorglig att jag fick gåshud. Jag kan berätta att jag grät från mitten fram till slutet!

En sång...


"Jag vill känna att jag lever all den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever
veta att jag räcker till"


Har ni sett det? Vad tyckte ni?

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-08-05 12:10:27

Jag tycker att det är en fantastisk film, men samtidigt är den så intensiv och stark att jag har lite svårt för att se om den. Jag gillar inte att bli lipig när jag ser på film, i synnerhet inte när andra är med och jag känner att jag måste dölja det (även om jag nu inser att det är genom att tillåta det som jag kan stoppa det, men det är ju en annan sak).



Gabriellas sång är så fin också! Det var snack om att jag och två kusiner skulle sjunga den på ett dop, men den är så avancerad och kräver ett gigantiskt register, så det blev "Det vackraste istället" ;)



Ta hand om dig! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild