Kropp och själ

leslita.blogg.se

Fotografering

Publicerad 2011-08-22 10:00:00 i Modell & Statistjobb,

Hej! För ett tag sen var min kompis här i Sthlm på besök för att vi skulle vara med och hjälpa till på fashion week. Då hittade hon lite bilder på sin dator på mig som jag inte hade sett från en fotografering för några år sedan. Detta är hennes slutprov på Makeup studion i Göteborg.

Fotograf Magnus Egger

Fotograf Magnus Egger


Modell:
Lesly Valencia (jag)
Fotograf: Magnus Egger
Hår och smink: Emilie Larsson

Visst är det coolt? Jag skulle föreställa ett träd och jag hade mossa fastlimmad på ögonbrynen. Vad tycker ni?

♥Länkar: Fler bilder från samma fotografering, Kategorin Modellbilder, Makeupfox, Magnus Egger fotograf,

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-08-22 11:04:01

Häftigt och snyggt!

Postat av: Vickan

Publicerad 2011-08-22 13:29:15

Wow, så coolt! och fint!



och bloggsvar: tack, jo, jag ändrade lite så det blev lite annan design och en adress som kändes mer rätt osv :)



Okej, ja, det var snyggt iaf med färgerna i håret. :)

Postat av: Dana

Publicerad 2011-08-22 13:53:56

sv: hehe tack! ja det är faktiskt ganska kul, det tar inte alls lång tid att få snygga naglar med det!:) han köpte det från ebay.com, jag tror inte att det finns att köpa i affär för har varken sett eller hört det. :)

Postat av: zenia

Publicerad 2011-08-22 16:31:35

Jag kan nu på torsdag :) vilken tid passar dig bäst? Sköt om dig.

Postat av: Emilie

Publicerad 2011-08-22 19:34:48

Duktig makeup-artist det du, måste jag säga

Postat av: Linn

Publicerad 2011-09-20 11:38:28

Häftigt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild