Kropp och själ

leslita.blogg.se

Så som i himmelen

Publicerad 2010-09-18 19:52:31 i Citat,

"Den som har rädsla för liv tenderar att hantera sin smärta genom att förkväva liv. "


"Jag är inte upprörd av de själ jag tror"


"Jag skapar min egen verklighet"

leslita.blogg.se
Det första citatet är det senaste tillkommet som står skrivet på min spegel.
Jag brukar skriva på spegeln med en touchpenna som går att tvätta bort när jag vill byta ut visdomsorden.
Alla tre citatet hittade jag i en artikel som heter "Så som en reklamfilm" som publicerades 2005 i DN.
Journalisten skriver en recension om "Så som i himmelen" av Kay Pollak.
Den verkar väldigt intressant och jag blir sugen på att se eller läsa den nu efter att jag läst artikeln. 

Någon som har sett "Så som i himmelen"?  Vad tycker ni om citaten?

Kommentarer

Postat av: lilitha

Publicerad 2010-09-19 01:27:27

Vilken otroligt rogivande blogg du har.



Ibland kan det väl vara så att när man är irriterad över något så kan det ibland gå ut över någon eller något helt annat. Det är viktigt att man stannar till och känner efter var irritationen egentligen ligger. Kram Lilitha

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-19 16:29:43

Hej! Jag älskar den filmen, det är nog min favoritfilm på svenska. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild