Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sandhamn SPA hotell

Publicerad 2010-10-24 22:18:03 i Spa & Massage,

Hejsan nu är jag hemma från min lila utflykt till Skärgården Sandhamns seglarhotell som jag har varit och jobbat på hela helgen. I spa avdelningen då såklart ;) Det var väldigt trevligt.

Spa avdelningen är öppen tors-sönd varje vecka och de har inga fastanställda terapeuter så vi var ett helt gäng från bemaningsföretaget B.A. som jag är anställd hos. Det var roligt att få träffa de tre andra tjejerna och så övernattade vi där tillsammans. Vi var två hudterapeuter och två massörer (jag jobbade som massör den här gången).

Men ja eftersom att bilder säger mer än tussen ord så laddar jag upp några stycken :)Sandhamn Seglar Hotell SPA

Efter att ha försökt ladda upp denna bilden i en halvtimme så ger jag upp och beger mig till sängen. Min dator håller på att krachar totalt :( Försöker igen imorgon.

God natt på er.

♥Kolla in: Sandhamn.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild