Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bilder från Sandhamns SPA

Publicerad 2010-10-26 00:28:25 i Spa & Massage,

Här kommer lite bilder från jobbhelgen på Seglarhotellets SPA i Sandhamn.


Tidig morgon i Stravsnäs Vinterhamn för att ta båten ut till Sandhamn. Tog ca 1 timma.
Sandhamn 1

Relax avdelningen hade en simbasäng och en stor bubbelpool till 15-20 pers. Den lilla bron kunde man gå över om man inte ville simma till jacuzzin på andra sidan. Akvariet var också fint och rogivande.
Sandhamn 2

Där bakom "trädet" ser man en rund jacuzzi och stora simbasängen.
Sandhamn 3

Receptionen där jag går och kollar mina kundbokningar.
Sandhamn 4

Mitt behandlingsrum som jag jobbade i.
Sandhamn 5

Efter jobbet fick vi sitta en stund i bubbelbadet och bastun. Det var riktigt härligt efter en lång dags masserande. Vi övernattade i personallägenheten 4 st tjejer, så vi hade trevligt, umgicks och åt tillsammans under dagarna.
Sandhamn 6
Hemfärd över vattnet på söndag kväll :)

Har någon varit där på Seglarhotellets Spa/relax avdelning?


♥Relaterade inlägg: Sandhamn hemma igen, Om Sandhamn seglarhotell,
♥Länk: http://www.sandhamn.com,

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-10-26 14:53:40

Snacka om fint ställe!! Där skulle jag kunna bo...!! Jag som äääälskar att simma!!!

Här kommer ett svar på din kommentar på min blogg:

Jo tack, det är skapligt!! Trött som bara den, men jag är ju van...!

Vikten känns ju inte så kul heller, men ger upp - det gör jag inte så lätt! Det finns ju inga alternativ - för i samma stund jag slutar att försöka gå ner, så går jag upp, och så kan jag inte ha det!!

Att tillverka egna produkter blir bara lite då och då numera för mig med. Men det är kul!! Och bra presenter att ge bort!! :D



Postat av: Lilitha

Publicerad 2010-10-26 21:58:06

Vilka fina bilder. Jag känner mig avslappnad bara av att titta på dem. Man blir lite avis...haha. Kram Lilitha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild