Kropp och själ

leslita.blogg.se

Business resa

Publicerad 2010-03-23 15:57:40 i Mallorca 2010,

HEJ! Som ni vet har jag sökt jobb i hela europa som spaterapeut och friskvårdsledare och jag har fått ett nyt positivt svar. Jag ska iväg på en business resa! Bokade en sista minuten flygbiljett och åker på lördag redan. Så ska jag på jobbintervju under nästa vecka! Ska passa på att ta med mig en hel hög med CV och dela ut överallt på hotellen och spa anläggningar när jag ändå åkt dit. Så det blir en riktig business resa med jobbsökning och springa ärenden. Ska kolla upp vad hyra kostar, lagar, hjälp man kan få och allt sånt viktigt...

business resa


Gissa var jag ska? Det är i Europa.

Update: kom igen då, gissa bara på ett land :)

Kommentarer

Postat av: cilla/wiccan

Publicerad 2010-03-24 22:13:52

ja det var svårt, danmark är väldigt glada för natur behandlingar. men även frankrike och spanien kör med spa.......funderar......spanien gissar jag på. kramisar och lycka till jag håller en tumme och lägger lite god lycka till dig i luften.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-24 23:07:48

Gissar på England kanske...

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-03-26 00:33:50

Gissar också på Spanien!? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild