Kropp och själ

leslita.blogg.se

Spaterapeutens 10 budord

Publicerad 2010-02-01 21:01:06 i Spa & Massage,

Idag fick jag hem min nya bok "Spaterapeutens 10 budord". Det ska bli spänande att läsa. Författaren som har skrivit boken heter Heidi Rovén och jobbar som frilandsjornalist och alltså åker runt på olika SPA anläggningar världen över och utvärderar hur det är. I denna boken har hon samlat tips på hur man som Spa terapeut kan göra ett bättre jobb. Det är av egna erfrenheter hon beskriver saker hon varit med om som kan vara bra att tänka på som spa terapeut.



Inledningsvis var en rolig Bekännelse där man ska skriva in sitt namn............ och så står det kortfattat.

"Jag lovar på heder och samvete att begrunda de 10 budorden. Jag lovar även dyrt och heligt, att göra mitt bästa för att lära mig följa dem till punkt och pricka"

Det tyckte jag var lite roligt, vågar man skriva sitt namn :) Sedan finns en "bikt" efter varje kapitel där man ska skriva in sin synd och tankar kring budordet.

Heidi R bedriver spabanken.se, se länklistan och där går det även att beställa boken! Klasskamrater känn er utpekade! :)

Kommentarer

Postat av: MAriah

Publicerad 2010-02-01 23:03:26

Javisst! :) Endast 399 kr. Fina skor till budgetpris.

Postat av: amanda (:

Publicerad 2010-02-02 07:50:37

ja, det är jätte kul att dansa. jag dansar bugg, d-bugg, rock och boogie woogie (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild