Kropp och själ

leslita.blogg.se

Rotfruktschips

Publicerad 2010-12-28 10:46:00 i Recept,

Rotfruktschips

Jag smakade på Ica´s Rotfruktschips. Ingen hitt kan jag lova. Jag blev lite besviken. Trodde det skulle vara godare. Det fanns Palsternacka, sötpotatis, morot och rödbetor. Och i den ordningen var de godast, Palsternackan på första plats och rödbetorna gillade jag minst.

I går var jag på Överby och shoppade regält på mellandagsrean :) Hittade lite kläder och så har jag äntligen köpt startpaketet med mineralsmink ID bare minerals. Ska testa det och återkomma med utvärdering :)

Och i dag fyller min mamma år. Grattis! Vi åt räksmögåsar till frukost och så har hon fått ett par klackskor :)

Kommentarer

Postat av: Tia

Publicerad 2010-12-28 14:06:48

Va bra att du köpte den , de va den ja sminkade dig med när du va här ;)

Visst är den underbar , värd varenda krona ju !

pusshpussh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild