Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mellis med vetegroddar

Publicerad 2010-08-31 07:49:04 i Recept,

Mellis
God morgon idag börjar jag skolan 13:00 men är ändå uppe och kollar på nyhetsmorgon. Måste bli bättre på att följa nyheterna. Tänkte berätta om första gången jag testade Vetegroddar förra vecka. Det hade lite söt eftersmak men annars smakade det inte så mycket. Passar som tillbehör till det mesta står det på paketet och det kan jag hålla med om. Speciellt till frukosten, till mussli och mellanmål.

På bilden:
Innehöll tallriken: fil, aprikoser, banan, vetegroddar och solroskänor. Enkelt, snabbt och gott!

Har du smakat på vetegroddar?
Vad brukar du äta till mellan mål?

Kommentarer

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-08-31 11:19:41

Nääj börja inte å säg Mellis, så fult. SThlm:are hittar på massa egna ord. ett - till de. Pratar du nån stockholmska? :P

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-08-31 11:20:32

LYCKA TILL I SKOLAN FÖRESSTEN!! just smile and have straight back typ haha

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-08-31 11:25:49

SV: Hej Elisabeth! :) du gör mig så glad :) hehe nee jag pratar inte stockholmska och hoppar inte att jag kommer börja görat! :p Men Mellis är ganska ok tycker jag :) HUr mår du da? Det har gott bra i skolan och idag har jag köpt en ny väska som jag kan ha dator i. :)



Massa Kramisar!

Postat av: martina victoria kuhse

Publicerad 2010-08-31 15:46:38

hehe, jo det skulle vi förmodligen :) ja, det kan jag förstå. då håller man sig sysselsatt. man blir lätt uttråkad när man inte går i skola eller jobbar :)



ja, håll båda tummarna hihi ! :) pusspuss

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-09-01 10:29:37

:) Åh tack det var en fin komplimang. ah det är bra det skulle kännas ovant att höra dej prata som en 08. så bra och jag hoppas att lärarna kommer vara bra. Det är ju sååå viktigt.

Jo jag mår bra och angående högskolan så kan jag skicka ett mail som jag vidarebefordrar till alla nära och kära. Det blir blir smidigare så. kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild