Kropp och själ

leslita.blogg.se

Massage och Visdomsord

Publicerad 2010-08-20 21:26:31 i Citat,

God kväll kära läsare. Idag har jag fått en underbart lång helkropps massage. Det var riktigt härligt, jag hadde spänningar på de mest konstigaste ställena. Men nu är jag riktigt bearbetad. Jag gav även honom en massage, fick lära mig lite nya grepp så det var roligt.

Sedan har jag varit ute och promenerat och lagat en god kyckling gryta som jag mumsade i mig. En bra dag med andra ord. Kanske är det från Healingen igår? :)
Touch

Igår natt när jag inte kunde somna så tog jag fram tarotkorten och ställde en fråga. Jag kollade i boken efter Drottning i stavar och fick fram det här citatet:

"Att lära sig är att finna vad du redan vet.
Handling är att visa vad du vet.
Att undervisa är att låta andra få veta att de vet detta lika bra som du"

-Ur boken Illusioner av Richard Bach-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild