Kropp och själ

leslita.blogg.se

I Mallorca

Publicerad 2010-04-01 20:52:29 i Mallorca 2010,

Hej hej, nu ar jag i Mallorca. Jag har sokt jobb pa flera stallen och imorrn ska jag pa min andra intervju. Ska ocksa "demostrera" att jag kan, som ett intagningsprov. Sa gor dem pa vissa stallen i Sverige ocksa. Anars har jag faktiskt inte gjort sa mycket roligt som man brukar gora utomlands pa "semester". Imorrn ska jag till stranden och ta ett dop, ett mate innan jag aker. Och ikvall maste jag kopa en glass! Jag har iaf tagit massa fina kort som jag ska lagga upp. Och ocksa pa spahotellen som jag har sokt jobb pa :) riktigt fina hotel ****-* stjarnigt. Ni ska fa se. 


Vad har ni hafft for er da? ser att ni fortfarande besoker bloggen, fast den inte varit sa bra uppdaterad men ni far kommentera lite ocksa :) Hade sa bra!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild