Kropp och själ

leslita.blogg.se

R.i.p Emiliano

Publicerad 2009-09-15 20:56:29 i Djur & Natur,

Min lila vove avleds idag. Han var liten men han var gammal. 14 år blev han. Jag har levt med denna hund i 13 år, Dem åren av mitt liv var han alltid vid min sida. Väldens sötaste.

Näst Sista gången jag såg han 09

Nyduschad 2006
skakar bort allt vatten på bakgården 2006
sitter i bilen på väg till Halmstad 2004
Hehe här måste han ha varit typ 7-8 år bara
Kom precis hem från en Cheerleading fotografering, Och Emil' försöker smita ut... Haha


Nu är du fri!
R.I.Peace Emiliano, Love you

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2009-09-16 09:40:27

Vad tråkigt med din hund, det gör alltid så himla ont när djur dör =/



Jag kan också bara på ett ben, det blir så himla bakvänt när man försöker på andra benet. Men jag ska stretcha upp den :)

Postat av: Eva

Publicerad 2009-09-16 10:06:19

Å vad tråkigt, förstår att du är ledsen. Man fäster sig ju så mycket vid sina husdjur och 14 år är en lång tid.

Sv: Mina pekare (2 st) är tillverkade i koppar. De är formade ungefär som ett L och med en gänga/led. De fungerar som en slagruta, så man kan hitta vattenådror, currykryss och liknande med dem. Men man kan även ställa frågor och få typ ja/nej-svar. Upptäckte att jag även kunde hitta spöken/andar med dem samt känna av andras aura. Så man kan hitta mycket spännande med dem :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild