Kropp och själ

leslita.blogg.se

”Cookalong”

Publicerad 2009-09-21 20:47:06 i Recept,

Idag lagar Tina mat med Carolina Gynning :) i TV4.
Två människor med underbara personligheter :) Och jag önskar alltid att jag vore grym på laga mat,
det är en sån konst. Självklart är jag ju ganska duktig på få till nyttiga rätter, men när det kommer till såser och efterrätter och baka och gourmé mat så har ja ingen aning :P  Stort plus i kanten när nån kan laga mat ;)



Mat mat mat.... mums mums mums! Nu är reklamen slut och de ska göra efterrätt nu, skynda till tv gott folk! :)

Vad har du ätit för gått idag?

Kommentarer

Postat av: moonzanna

Publicerad 2009-09-21 21:51:23

hej !

snälla hjälp mig, jag är verkligen i desperat behov av hjälp med låtförslag...snälla bomba mig !! Jag har totalt hjärnsläpp ! =(

gärna nån dänga som många känner igen som inte är för rockig.



kram

Postat av: Nicole

Publicerad 2009-09-21 22:26:47

ah det är så kul att titta på! och västen, tack för kommentaren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild