Kropp och själ

leslita.blogg.se

Månens sken

Publicerad 2009-11-01 11:36:00 i Andlighet, Psykologi,

Inatt gick jag ut på balkongen och satte mig där med en filt. Det var väldigt mysigt. Först var det molnigt men sedan tynade det bort. Det var fullmåne igår och stjärnorna lysste jätte vackert. Jag satt upp så sent endast för att jag ville sitta under månen vid tolvslaget och års-skiftet. (För Samhain). Det var verkligen underbart fantastiskt fint! Och jag kände mig lugt och harmonisk. Kan ha varit all rening och alla ny energi jag fått under dagen ritualer. Men jag mådde i alla fall väldigt bra. Efter ca en halvtimme så ser jag ett stjärnfall. Kan det bli bättre?



Var det någon anna som såg fullmånen i natt?
*Vill du veta månens fas så kan du kolla det på denna sidan *The current moon phrase*

Om

Min profilbild