Kropp och själ

leslita.blogg.se

Drömmar [Video]

Publicerad 2009-05-12 22:37:50 i Andlighet,

Filmsnutten från mitt tal om drömmar! Jag lovade att jag skulle lägga upp detta klipp på detta lila tal som jag höll för klassen när vi övade retorik. Men endast om jag fick tillräckligt många kommentarer på förra inlägget. HÄR (Där även texten till talet finns) Så nu måste jag hålla mitt löfte :)



Oj vad pinsamt. Man ser verkligen sig själv från ett helt nytt perspektiv. Vad jag viftar och har mig. Haha.
Men ni måste testa detta o spela in er själva. ;)

Kommentarer

Postat av: MissMagicGirl

Publicerad 2009-05-13 00:51:13

Roligt att se. Jag tycker du är jätteduktig!

Postat av: tiiiinaa

Publicerad 2009-05-13 02:00:47

tycker du det passar? yey vad glad jag blir :) hehe. hur är allt med dig annars?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild