Kropp och själ

leslita.blogg.se

Miss L som i Lesly? nej som i Latina =)

Publicerad 2009-05-02 15:40:34 i Modell & Statistjobb,

Jag har fått frågor om vad det igentligen står i texten på Spanska om Miss Latina tävlingen.
Jag tänkte ju inte alls på er som inte kan Spanska. Sorry.
Här har jag översätt dem mest väsentliga meningarna enligt mitt tycke.  
 
"Después de las preguntas tradicionales que se hacen a las candidatas, para ver su nivel de expresión y forma de pensar, la ganadora al título "Miss Latina 2009 en Gotemburgo" es para Lesly Valencia, la representante de Chile.
Lesly Valencia, (Chile ), pudo ganarce el cariño y los puntos que al jurado pudo convencer.
"

Efter dem traditionella frågorna för att se deltagarnas nivå på att utrycka sig och sitt sätt att tänka. Vinnaren av titeln Miss Latina 2009 i Göteborg gav till Lesly Valencia som representerade Chile. Lesly Valencia fick dem tillräckliga poängen i alla delmoment för att kunna övertyga juryn med sin omtänksamhet och tillgivenhet.
Läs HÄR

Den deltagare som med sina svar och sitt speciella sätt, lyckades fånga juryns hjärta blev Lesly Valencia från Chile.
Hon Gick därifrån med titeln Miss Latina 2009.
Läs HÄR

NY BILD på mig med jornalisten och han som var ansvarig för miss latina evangemanget.
Se den HÄR

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-02 16:36:49

Sv: Jo tack, magsmärtan är faktiskt bättre nu. Ja precis, det gör ju det. Åh va roligt :-) Följer gärna din blogg också så lägger till dig på bloglovin nu. Javisst, ska bara ha tid att gör det och sen så! Kram

Postat av: Thomas & Camilla

Publicerad 2009-05-02 18:12:54

Jo det var det kan vi lova att tacoburgaren va =) Nä faktiskt inte, de här höll sig ihop riktigt bra så inge ägg behövdes!

Postat av: Josefine

Publicerad 2009-05-02 18:21:17

Passa mig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild