Kropp och själ

leslita.blogg.se

Hand & Fot kur

Publicerad 2009-05-02 00:03:48 i Spa & Massage,



Idag gjorde jag en Hand & Fot behandling på en kompis.Hon har en fin tatto på foten också.

Kuren gick bra att utföra. Jag börjar bli duktig. Jag har verkligen valt rätt utbildning. Nu börjar jag fylla ut antalet behandlingar på mina listor för att kunna få Diplom :-) Fattas Aroma och Ler inpackning som jag måste öva på. Men det är ju så svårt när jag inte har en egen massage bänk. Utan måste dra med mig personen till skolan. Få se hur mitt schema ser ut för att lägga in mer praktik i skolans lokaler.

Nästa vecka börjar jag kursen med mortions och vatten gymnastik! Spännande =)




Och idag invigde jag fotlänken för i år. Och så satt vi i bikini överdel på min balkong. Då är det sommar!

För övrigt har jag varit på Teater idag. Första Maj tema om samhällets uppbyggnad. Den var jätte rolig med dans och musik. Är du i hällefors imorgon så är det på Folkets hus kl 15. Helt Grattis!

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-02 13:12:58

Allt bra med mig. Hur är det sj? Ja jag verkligen älskar mina nya skor:)

Men det skulle vara riktigt gött att få göra en fotbehandlig innan man tog på sig dem:)

Ha en underbar dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild