Kropp och själ

leslita.blogg.se

Cupecakes

Publicerad 2009-06-15 22:04:03 i Recept,

Köpte cupcakes och mumsade framför en bra dokumentär med en kopp te. Mysigt var det allt. Dessa cupcakes från coop är ljuvligt goda! Den råsa är krämigt god med jorgubssmak, knaprig strössel över och när man tror att den var absolut bäst och fullbordad så överaskas man av en sylt i mitten. Den andra vita har en smak av chokladmuffings med gräddig maschmellows ovanpå som toppas med tryffel. I den finns chocklad sås.  


Blev du sugen? Bra då har jag lärt mig att använda gastronomiskt vokabulär som vi fått öva på i kost kursen. Kommer ni ihåg...Så nu finns bara en sak kvar att göra. Spring och köp en! Eller två!


Kommentarer

Postat av: MissMagicGirl

Publicerad 2009-06-15 23:51:28

Åh mums!

Postat av: Najnaah

Publicerad 2009-06-16 10:11:33

Ååh vad gott det där ser ut, något en sjukling skulle behöva:D Fast jag nöjer mig med en stor kopp te^^

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-06-24 23:37:54

åh så gott :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild