Kropp och själ

leslita.blogg.se

Beskrivning på SPA-behandlingar.

Publicerad 2009-06-10 17:05:47 i Spa & Massage,

Här kommer dem efterlängtade beskrivningarna på SPA-behandlingar.


Lerinpackning helkropp+ Ansiktsbehandling 60min
Under lerinpackningen kommer ni att få ligga på massagebänken i underkläder och handukar. Jag smörjer in dig i en 100% naturlig lera. Sedan packas du in med handukar och plast.  Under tiden leran  får verka med hjälp av värmen så gör jag ansiktskuren. I ansiktskuren ingår Rengörning, ansiktsmask i lera och ansiktsmassage.
För att få bort leran får ni ta en dusch och/eller ett 20 minuter långt bad. Efter det smörjs kroppen in med hudkräm.   

Aromainpackning helkropp+ Ansiktsbehandling 60min
Aromainpackning är avslappnande. Jag smörjer in dig med en egen blandning som jag gör anpassat efter dina behov och önskemål. Sedan packas du in med handukar och plast. Under tiden aroman får verka med hjälp av värmen så gör jag ansiktskuren. I ansiktskuren ingår Rengörning, ansiktsmask och ansiktsmassage.
Aromainpackningen behöver inte tvättas bort.


Kropps skrubb+ Kurbad 45min
Kroppsscrubben är bra för att få bort döda hudceller och få igång blodcirkulationen. Den är även bra emot celluliter. Detta är en utmärkt kur inför sommaren då solbränan blir jämnare och håller längre.
Skrubben går ganska fort. Man ligger på massagebänken och får en uppiggande skrubb som doftar papaya och mango. Sedan packas du in med handukar och plast. För att få bort pealingkrämen får ni ta en dusch och ett 20 minuter långt bad. Efter det smörjs kroppen in med mjukgörande hudkräm.   
  
Hand & Fotkur 50min
Fotbad, pealing, filning, nagelbandsolja och massage på händer och fötter.

Klassiskt massage Halv 40min eller helkropp 60min

*I en halvkropp ingår rygg och axlar. Sedan är det valfritt om ni vill bli masserade på sätesmusklerna eller armmusklerna. Massagen är 40 minuter.
*I en helkropp ingår Rygg,axlar,sätes, vader,lår, armar, bröst, ansikte,huvud, mage. Det går bra att plocka bort någon kroppsdel om ni önskar. Men jag gör inga stopp för att lösa upp späningar utan går igenom hela kroppen på 60 minuter.  

Skriv gärna om det är något mer ni undrar över. Jag kan utföra behandlingarna fram till början av Augusti. Bortsettfrån vecka 27-28 då jag är upptagen. Och Imorgon flyttar jag till Göteborg =) Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2009-06-10 17:41:38

SV. oh, jag skulle vilja göra; lerinpackning+ansiktsbehandling och hand&fotkur kan du någon gång under vecka 26? Kostade det 30Kr styck och hur lång tid tar vardera?

Postat av: Tia

Publicerad 2009-06-10 19:55:09

Nej vad kul, blir lite närmare :) Hör av dej om du vill ta en fika någondag :) /Martina

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2009-06-10 21:50:45

Hej Lesly, tänkte precis på att du är så flitig med din blogg, den bästa jag läst=) Åh måste ringa dej snart, jag skäms.kul att träffa dej en kortis i trollis ialf:P Fast det ska bli ändring på det nu när vi kommer bo i samma stad!! right?:) Hörs snart Kramkalas

Postat av: Lesly

Publicerad 2009-06-10 22:13:23

Hejsan miss Elisabeth =) Tack för snälla komentarer. Jättekul att du gillar den =) Om du brukar läsa flera bloggar så kan det vara bra att vara medlem på bloggloving.com och prenumenera på min =) Ska vi super att komma till Göteborg och hitta på roliga saker med dig =) KRAM

Postat av: Najnaah

Publicerad 2009-06-10 22:22:36

Tack:D

Jo jag kan lägga ut en bild så får du se, ska försöka orka det om en stund haha:D

Postat av: Eva

Publicerad 2009-06-14 17:48:17

Hallå, hur har du det? :-)

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-06-17 12:33:44

Hej vännen!

Hur är det? tänkte höra om du har lust att hitta på nått nu i sommar? va ju ett bra tag sen vi sågs! tänkte även höra om du har lust att göra en halvkroppsmassage på mig med, skulle verkligen behöva det! Ha det bra så länge, Kraaam!

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-06-17 19:45:26

Hejsan, undrar om det var spaprogrammet i grythyttan du går på? jag har sökt dit i höst och skulle vara glad om du ville berätta lite om det. :)

Postat av: Lesly

Publicerad 2009-06-17 21:26:01

Hejsan Josefin. JA det hade varit jätte kul o ses!! Du är Välkommen hit när du vill =)Japp en halvkroppsbehandling är uppskrivet! ;) Det är bara o säga till när? Kanske nästa vecka? Kram kram

Postat av: tiiiinaa

Publicerad 2009-06-20 23:51:09

gud va härligt de låter! :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2009-06-22 18:37:29

Tack igen för 2 välbehövda behandlingar, du har verkligen talang! :) Kul att ses igen Ciao /din vän

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild