Kropp och själ

leslita.blogg.se

Händer på Spa-programet

Publicerad 2009-01-30 18:39:48 i Spa & Massage,

Nu har jag precis fått nyckeltn till min nya lägenhet =) flyttar imorgon. Och min Mami och Papi är på väg hit just nu, framme om några timmar. Ska bli kul o träffa dem och så ska dem hjälpa mig med möblerna och så förstås =)

Vi håller fortfarande på med Anatomi massage kursen i skolan och idag masserade vi sätesmusklerna och hela ben =) Det va riktigt härligt, man tänker inte på hur stela ben man har, dem används ju hela tiden. Vi fortsatte även att göra lite fler grepp på axlarna.
        Igår var det handlednings tid så vi gick igenom handuks teknik hur man ska göra för att inte blotta personen som ligger under. Det var väldigt simpla och enkla saker.
Härligt var det med Yoga på eftermiddagen. Stäcka ut varenda muskel när dem redan var helt avslappnade efter massage. Man kännde sig som gummi efteråt. Men jag är lite halvt missnöjd med det nya passet, förra årets var nog bättre tycker jag =)
        Haha vi fick tillbaka våra bedömningar från pausgympa passet som jag höll i. Dem spelade ju in oss ledare en i taget. Asso vad roligt det är att se sig själv på film, vilket kroppsspåk jag har, viftar med armarna och har värsta inlevelsen. Och att höra sin röst i högtalarna. Ush. Jag fick i alla fall Godkänt så det var ju bra! 

  

  Massagebänk i skolan

Jag vill ha en massage bänk =( Typ alla i min klass har beställt det. Det skulle vara så mycket enklare att öva på sådana man känner när man har tillgång till en bänk hemma. Jag får se om jag har dem pengarna till nästa termin, när vi håller på lär oss det kinesiska blocket behandlingarna =) 

Ne nu ska jag snart börja laga mat, tänkte plugga lite först.  Ha det bra!

Kommentarer

Postat av: lilalili

Publicerad 2009-01-30 19:03:46

Vilken intressant blogg du har Leslie! Jag kommer att kika in här och läsa vad du skriver - det intresserar mig mycket...nu skulle jag behöva massage i axlarna - men ska baka pizza i stället.

Hoppas du får en skön kväll! Kramis

Postat av: Charlotte

Publicerad 2009-01-30 19:19:10

Sv; Haha joo du har rätt :P Inget mer svart för min del! :)

OnT; Massage låter skönt! :O Jag vill också ha :C

Postat av: susse

Publicerad 2009-01-30 20:49:28

sv: va tvungen att övertala min kille för att köpa skorna han tycke dom va skit fulla... massage de skulle ja behöva :P

Postat av: N

Publicerad 2009-01-31 09:17:53

Jadå, jag tittar in här nu (nästan!) varje dag :) tycker om din stil på bloggen, och hur du skriver. Man blir liksom beroende på nåe vis :D haha. Ja, titta du på min fina pojk om du vill :)

Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

Publicerad 2009-01-31 15:31:40

sv: det tror jag med ;s



ja precis, jag va tvungen att gå och äta efter jag kollat på bilderna i din blogg ;p haha!

Postat av: sandra

Publicerad 2009-01-31 18:04:18

svar: Ja, ellerhur är dom snygga :D köp köp köp!

Postat av: Charlotte

Publicerad 2009-02-01 10:16:15

Sv; Haaha ja spa låter riktigt lockande, men det är både ddyrt och tar tid ! :O

Postat av: susse

Publicerad 2009-02-01 13:03:00

nää har suttit på akuten med min älsta dotter... sen har ja int kunnnat gjort så mycket mera... sjdå?!

Postat av: KelocC

Publicerad 2009-02-01 13:50:26

Haha tack så mycke :)

Postat av: MizthaNguyen (v.

Publicerad 2009-02-01 16:26:03

svar; awuuu jaaa :( men tur att jag har tre mobiler då haha (A) :D

Postat av: MizthaNguyen (v.

Publicerad 2009-02-01 16:37:09

svar; jaa erkänn då :O man klarar verkligen itne av utan mobilen thihih :) awuu neh det avr det faktiskt itne, favoriten var dne jag tappade i toaletten men den funkade feter 10 timmar :P

Postat av: fredrika

Publicerad 2009-02-01 17:21:15

hej ! ja jag tyckte australia var jättebra.. Men orkade ej se klart på hela så kan ju inte säga säkert, för jag är ganska kräsen med slutet på en film :P men gå och se den du ! kram

Postat av: caroline

Publicerad 2009-02-01 19:56:10

Hej. tack för kommentaren.. Jag äter naturdiets ready to drink.. tänkte försöka börja äta det imorgon.. och får se hur det går.. sist jag åt så va det massa klumpar i den:/ inge gott alls..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild