Kropp och själ

leslita.blogg.se

Pastasås med kassler

Publicerad 2009-12-08 11:14:54 i Recept,

Här om dagen gjorde jag en pasta sås, jag kom på receptet under tillagningen men det blev riktigt bra! Så jag tänkte dela med mig :)

1. Hacka gul-lök och skär upp kassler, bryn löken först och stek sedan kassler och krydda.

2. Skölj och hacka upp grön paprika, röd paprika och öppna en burk majs.

3. Häll i grönsakerna i stekpannan.


4. Jag använde Bonjour kantarellost och mjölk. Låt det ligga och puttra, smaka av kryddningen.


5. Serveras med pasta och lite färska örter.

Super duper gott, enkelt och snabbt! Testa detta tycker jag ;)

Kommentarer

Postat av: Mollymus - Bloggar från Uppsala

Publicerad 2009-12-08 15:08:45

Det lät jättegott! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild