Kropp och själ

leslita.blogg.se

Tack för alla gratulationer!

Publicerad 2009-04-29 16:38:18 i Modell & Statistjobb,

Tack så mycket för alla gratulationer efter vinsten som Miss LATINA.
Tack även till er som grattat mig på Facebook, bilddagboken och för alla sms och telefånsamtal =)
Tack till nära och kära som gav sitt stöd till mig under tävlingen.
Även främlingar som hejade på mig och sa uppmuntrande saker c(-:
Tack till make up fox som fixade smink och hår.

Tack till min familj som ordnade grillfest på söndagen och för alla gäster som kom och gjorde även den dagen bra.

Tack för alla presenter, blommor och uppvakningen.

Tack till Världskulturmuseet, HR news, juryn och publiken.

Muchas Gracias! Viva Chile y todas las latinas/latinos!

Kommentarer

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-04-29 19:29:32

Haha, Hola guacha :) Det är bra med mig! Hur mår du själv?



Jag lovar, jag "köpte" kortet till henne. Porque no me crees? Haha ;) Vad gav du lillebrorsan?



Abrazo!

Postat av: camilo

Publicerad 2009-04-29 20:04:57

så vacker lesly :) "no kidding" att du skulle vinna :P besoo

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-04-29 20:36:55

Men då får jag också passa på att gratta då! :)

Grattis, grattis grattis :)



Haha, småpojkar gillar spel. Småtjejer gillar smink och parfymer :) Vi kan allt det där - vi gamlingar har ju också varit unga. Haha :)

Postat av: Cristian

Publicerad 2009-04-29 20:47:19

Man måste ju vara lite galen och spontan ibland :) Leva livet till fullo liksom. Haha.



Postat av: emma

Publicerad 2009-04-29 20:57:16

God kväll! :) <3

Postat av: Moa

Publicerad 2009-04-30 09:57:37

Tack tack!

Jo allt är bara bra det är ju valborg! sj?

Postat av: Malin

Publicerad 2009-04-30 11:37:51

Haha, ja kanske jag får göra det. Jag har bestämt mig för en bild i alla fall men sen vet jag inte riktigt. Lägger nog upp bild på de två jag skickat sen i alla fall om inte annat. :) Jag söker till Sörängens folkhögskola och till Wiks folkhögskola. + tack & kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild