Kropp och själ

leslita.blogg.se

En skön dag...

Publicerad 2008-10-02 21:58:13 i Alternativmedicin,

Missade Yogan idag men jag tog en tuplur istället så det balanserar upp.
Jag var hemma en sväng hos en klasskompis. Hon bjöd på Vata te (Ayurveda). Underbart gott. Behövs inget socker. mums mums mums... Vill ha! Det duma är att jag redan har 6 olika sorter i mitt tesortiment och 3 olika honungs smaker så min studentbudget tillåter inte detta.
Hon har även prenumenerat på tidningan SPA&Hälsa så jag lånade med mig en hög =) thihi* Den är riktigt intressant.

JA igår gjorde jag en hårinpackning som satt i över natten.
Den innehöll Naturelle persika balsam, honung,citron. Håret blev riktigt lent. 
honung närbild
Men nu ska jag sätta på skön meditations musik, sätta på en ansiktmask (sjögräs och alovera), göra en kopp te, tända ljus, rökelser och blädra i det senaste nummret av SPA&Hälsa =)  Låter som en helt vanlig kväll i mitt rum= Sant.

Ha en trevlig kväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild